Sorry, this entry is only available in Danish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Compass Fairs Danmark ApS overtog PH Service A/S 1. juli.

 

Dermed rykker Compass Fairs ind på det københavnske marked for messer, events og kongresser. Og det betyder, at den danske afdeling af den skandinaviske messearrangør og leverandør af messetekniske løsninger vokser fra 22 medarbejdere til omkring 30 medarbejdere.

PH Service A/S har gennem 35 år leveret messeopstillinger, strøm og lys til messer og events til stort set alle venues på Sjælland.

Administrerende direktør i Compass Fairs Danmark ApS, Henning Sørensen, kalder i en pressemeddelelse købet af PH Service A/S for et drømmescenarie:

– Med købet af PH Service A/S overtager Compass Fairs en veldrevet forretning, samtidig med at vi får en unik mulighed for at blive leverandør til de største venues i Skandinavien, siger Henning Sørensen.

Han ser frem til at supplere den palet af ydelser, som PH Service A/S har serviceret det københavnske eventmarked med, med de løsninger som Compass Fairs leverer. For eksempel møbler, indretning og design af messestande.

Øget omsætning

 

Med købet af PH Service A/S forventer Henning Sørensen, at den danske del af Compass Fairs koncernen fordobler sin tekniske forretning, og at omsætningen kommer til at stige med 30 procent.

Compass Fairs danske hovedkvarter og lager ligger i Rødekro sammen med koncernens eget center Compass Congress Center.

Compass Fairs beskæftiger i alt knap 100 medarbejdere i Danmark, Tyskland, Sverige og Norge, hvor koncernen har hovedkvarter.